Tuesday, February 12, 2013

Another Whoops from WaPo

Washington Post blogger Suzi Parker wrote today that Sarah Palin was joining Al Jazeera as a commentator. If that sounds like satire, that's because it was; Parker got the tip from a report on the joke news website The Daily Currant. There's a correction up now.

Just another reminder about fact-checking and double-checking! And perhaps another example of what can happen when online journalists don't have the safety of a print deadline schedule.

Here's the story from Politico: http://www.politico.com/blogs/media/2013/02/washington-post-erroneously-reports-sarah-palin-joining-156744.html#.URpfsewgx-U.twitter


No comments:

Post a Comment